tick tack....tick tack....

klockan tickar fram o inte fanken har jag kommit så värst mycket längre än i nättras... (gotlänska för natten som var senast).... nepp jag sitter här o kliar skallen, käkar alfabetskex o kliar små katter på maggen! Inca är i löpperiod....hon vrålar och går nu under namnet Spätt-Kerstin ....dessutom har hon skvättat i soffan så nu måste jag ägna några timmar i kväll för att tvätta....KATTFAN!

Izza håller sig undan och snarkar i loftsängen...hade gärna gjort henne sällskap just nu....

har pratat strunt med Pierre o Yossef en sväng...skönt att höra mina grabbar...jag saknar dom...kul att min älskling flyttar närmre nu så vi kan sjunga singstar lite oftare... CHIBANON!!

nä om man skulle ta och skriva sitt jävla papper om Olaus Petri så det blev gjort... åh...kom o tänka på filmen Petri Tårar...med en halvnaken Izabella Scorupco.....mumma...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0