spining around



min värld är en smula snurrig nu..helt klart

vaknade i god tid idag, låg och snackade strunt med en yrvaken Izza...hon tittade bara på mig o spann vidare....

lallar runt lite o glor på internet, får en konstig känsla...kommer inte på vad det kan vara.... , blir inte kvitt den heller... bestämmer att läsa på jobbets intranät.... japp där var det... EVENT...F*UCK

Paui din idiot...du ska börja två timmar tidigare... inte 13 utan 11.... bra... 10.20 får jag fart , kastar mig in på min mail o kollar..jomenvisst har man kvar ett mess från jobbet där man dessutom ska ha skickat tillbaka ett svar på att man läst den nya informationen.....men det var ju en halv evighet sen och slänger mig ut genom dörren, inte ens säker på att jag har alla kläderna på mig eller om de ens är i rätt ordning ... spelar mindre roll....

när jag kommer till busshållsplatsen ringer jag en pigg o glad Verran som lovar meddela TC att jag blir lite sen.
Ingen jävla aning om när jag ens kan vara på jobbet ...hoppar på bussen och håller tummarna för att stockholmarna är lite sega på lördagsmorgonen.... vilket de är... puh...rasar in genom grindarna på jobbet 11.10... NYTT PERSONREKORD!!!
på plats 17 min över .

Börjar att stå i DIS = dra i snöret.... sen fick jag stå i lott2/basket resten av kvällen.....så trist ställe... tur att Nicole stod i vattenpistolerna...



vi försökte hålla ångan uppe fram till jag blev flyttat till ett minst sagt kaosartat Lustiga Fotot...stackars Elin har slitit häcken av sig och ingen hjälper stackarn... när jag kom dit låg det nyckelringar överallt och kasetten var en enda röra... tog sån tid att räkna när man inte hinner bunta innan stängning.... stämplade ut 20.41!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0