slutkörd....dags att ladda batterierna

efter flera väääldigt sena kvällar så lämnade jag in mitt arbete idag...må det bära eller brista...

dessutom är ju Inca på löpperiod nu...så ja...hmm..jag tvättade sofföverdrag till 3 i nättras....suck...finns ju klart roligare saker att göra ....exempelvis sova ut nån gång... snart börjar tentapluggandet, måste svara på instuderingsfrågorna och läsa igenom mina böcker ordentligt....suck

idag fick jag mina fina affischer på posten =)



jag kämpade tappert med att rama in Chat Noir i min fina IKEA ram.... skönt att de faktiskt inte hade glas i den...attans fint blev det... när pappa kommer ska han få hjälpa mig med mina nya hyllplan...ska bland annat ha en sprithylla och självklart hittade jag en passande bild som ska sitta brevid...om den nu får plats... =)



sprit och vackra damer ja tack =)

det har blivit mycket affischer på senaste tiden... har ju även några filmisar... Addams Family values och femte elementet...vart fan nu de ska få plats... hade nog en smula hybris när jag handlade dom... trodde tydligen att jag bodde i ett palats eller nåt... jag har ju även ramat in min importerade Alcatraztavla sen tidigare...mamma kommer få spader när hon ser mitt hem nästa gång... den fan snodde min trätavla med motiv från Moulin Rouge... får skaffa mig en ny sen...



dags att lägga sig ....sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Maja

"trodde tydligen att jag bodde i ett palats eller nåt" :D Haha, va söt du e! puss

2008-09-11 @ 22:54:41
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0