skrämmande tyst här....

efter att Inca vrålat i veckor har hon  nu fullkomligen tappat talet...tyst som i graven här...gick o letade efter henne...trodde hon hade smitit ut eftersom det helt plötsligt var knäpptyst...

ska renskriva mina föreläsningsanteckningar...dock ska jag nog ta en powernap....e så sabla trött...
kan ju bero på duracellkaninen till föreläsare som var klart 20 minuter innan vi egentligen skulle sluta... kunde han inte tagit en andningspaus när vi ändå hade tid över? idag var han om möjligt ännu mer virrig ..glömde dela ut papper...vi satt o fattade nada.... 

höll linnea sällskap i matsalen, norpade åt mig ett ostbröd med smör på...

har nu varit o handlat kyckling....har inte ätit kyckling sen jag började skolan tror jag.... ska bli gott...men för tillfället mår jag illa... urk...

nä sussa en stund sen är jag nog lite piggare... so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0