rond 2



jag trodde faktiskt att jag var frisk efter att ha hinkat cocilana i nästan två veckor...ingen hosta allt var på topp....
precis ....var på topp... i förrgår kom första indicierna på att hösthosandet o snuvandet var antågande...

nu sitter jag här med söndertorkad näsa o ögon som rinner vare sig jag vill eller inte...
dessutom är hosthelvetet tillbaka....SUCK

jobbade idag...direkt efter en lektion som jag fattade nada på (kan bero på att jag e princip döv ...hör sämre än vanligt när jag e sjuk...så det gick rakt åt skogen....fattade inte vad läraren hade för syfte med dagens övningar....)

kom till jobbet precis i tid ...kände mig om intet mer hänging...men ja fick ett kort rastschema tack o lov...kellyt, lustiga,Fritt fall o jet....det kan man överleva...sen var Maryanne så gullig o lät mig gå hem...lyckades handla lite på apoteket innan jobbet....soft näsdukar o nässpray.... kan göra en cocktail på det med cocilanan....ATCHOOOOOO

var tvungen att handla kattsand... det börjar lukta om tanternas låda...o OM ja nu är sjuk imorgon lär jag knappast komma ut genom dörren imorgon...

om inte det vore nog så har jag en inlämningsuppgift tills på tisdag som måste vara klar då....

längar tillbaka till barndomen...man hade inga måsten!!!

nä sova sova säng säng säng next....febern är på väg uppåt igen....orka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0