Osocialt var ordet...

idag har jag faktiskt varit galet seriös, jag satt på stadsbiblioteket o läste !! o intressant var det dessutom.... inte helt åt skogen alltså... så veckan som kommer så lär jag inte vara social för fem öre ...just so you know...

nu ska jag bara jobba på instuderingsfrågorna också....suck! jag har inte tid att jobba...får se om jag kan få gå hem tidigare i helgen....man vet ju aldrig... osocial var ordet....

har kollat på heroes som vanligt....o oj vad spännande det är.. man sitter som på nålar, inca o izza håller sig på behörigt avstånd från mina skutt i soffan...dock var de spekulanta på dagens middag som bestod av en hög nygräddade pannkakor.... jag har i veckor tänkt laga pannkakor men aldrig blivit av...



nog aldrig har jag sett två kattnosar sniffa runt i luften så mycket som då...morrhåren kittlade mig i nacken när jag åt... de vek inte en milimeter från mig sålänge det fanns pankisar, well om de är snälla kan de få dela på de två som blev över...

imorgon är det föreläsning om Amerikas civilisationer ...det ni...

night night sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0