nu är det bra segt

försökte förmå mig att verkligen plugga på bibblan idag... dock infann sig diciplin tångräka lagom när jag slagit upp boken på avdelningen Islam osv... zzz... fattar inte hur mycket information en någolunda normal hjärna kan lagra... det känns som det är way to much....lär ju få hjärntumör inom en snar framtid...



på väg till bibblan var det två gubbar som sålde böcker utomhus, hittade en som heter kronologisk världshistoria...hur bra som helst... man blir yr av allt som är bakvänt... f.kr o e.kr gör en förvirrad.

den hade med allt som vi läser om...jag anser nu att boken är ett av guds underverk... den boken vi tvingas läsa är på engelska..och då inte talengelska inte...ne ne... dessutom heter kungar/kejsare/härskare annorlunda på engelska än svenska.... svårt att veta vem de då pratar om.

ska gräva fram köksbordet o försöka pussla ihop historien så jag fattar den....lär ju för övrig ta hela natten men men...

är sugen på glass...ska nog rota fram min half&half ben&jerrys ur frysen....mmmm


det är sådna här dagar jag önskar att jag var en katt, Izza ligger på precis samma fläck som när jag gick hemifrån....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0