New Episode!

idag har jag varit på introduktion på tematisk fördjupning: kvinnor,män och makt.

kan bli intressant det här...har handlat 4 böcker och ska börja ögna igenom dem under kvällen...



har idétorka ...vad ska jag laga för mat? bör även dammsuga här..kattsanden har spritt sig oroande mycket den senaste timmen...hmm...  var vaken till typ 2 inatt...jag har kommit in i min rit/teckningspsykos igen....

Ska vara Bustervakt imorgon...tror jag..han e en kul prick... får se vilket humör han är på imorgon... hundar har också sina up´s and downs ibland.

lyckades sova mig igenom betongborrandet ganska så bra i morse....verkar som man slår ut lite väggar i bottenvåningen... Izza vägrar gå ut på balkongen ...hon stirrar bara besviket mot dörren och vill ut o röra på sig...lag lär inte få ner henne själv utan rivmärken på hela kroppen så länge de borrar.... kommer ta några dar gissar jag på.

nä dags för krubb.....hungrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0