in stereo!

idag har jag och min bror umgåtts...händer ju inte varje dag det inte...bjöd honom på luch efter att jag hade varit på CSN...känner mig himla vuxen nu...

i alla fall, jag köpte en ny stereo på stan, med lite inrådan från min tekniska broder som kom med brorliga råd så allt ska vara rätt o så... kan ju vara bra ...

så nu står den nya stereon på de nya hyllorna ... såååå fiiint...

ska röja undan lite skräp sen... urk...måste plugga snart....orka...

det är något event på sergel så det är massor av tält fyllda med massa intressanta saker på stan.... handlade franska hemmagjorda korvar... tror de är goda i alla fall... sen köpte jag en varsin specialkorv till mig o brorsan...får se hur den smakar sen... vi handlade lite nötter o annat smått o gott... kul idé att göra lite reklam ...mycket mat o delikatesser så som korvar, ostar o bröd, keramik,hattar osv.

mamma o pappa var här i helgen...ett jävla spring på dem... mamma låg i och för sig i soffan hela tiden o spelade bridge på datorn, svor lite över min överkåta katt som gick o åmade sig...

ingrid kommer nog snart...

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0