feberdrömmar....

somnar till och från i soffan...max 10 min i stöten...får konstiga feberdrömmar som jag fattar noll av...

har bytt sängkläder typ 10 gånger sen i onsdags...wohoo...svettas o fryser om vartannat....suck

känns som man fått in marängsmet i hjäran som snart pyser över...värker än...

fösökte läsa en skolbok...alla bokstäver hoppar runt och jag ser guldprickar...wohoo...

man blir ju gladare för mindre....

och ingen kan heller besöka en ...pappa tror jag har tbc eller så...annars gissar han på pesten... mysigt med tanke på hur man förklade symtomen under medeltiden " man blir svart i lungorna och hostar upp sitt hjärteblod" man blir så uppåt av sånt...klart man dog på studs efter den förklaringen...

by the way fick jag lära mig att pesten o digerdöden e samma sak...fast digerdöden kom som en enda stor smittohärd och hade hjäl många på kortare tid....wooohooo....

jag tror de glömde lite kvar av smittan som hoppade fram lagom till när jag blev sjuk.

det intressanta med att vara sjuk är att man blir helt döv och använder sina övriga 4 sinnen på ett nytt sätt... jag kände på mig att det ringde i mobilen...det svårare var att lokalisera den...

tur att jag e vass på att skriva på datorn...jag ser nästan inte ett jota just nu....

behöver jag säga att jag e galet uttråkad vid det här laget???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0