ett mirakel beställt!

nu har jag suttit i jag vet inte hur många dagar för att få ihop det här inför tentan...känns som om ingenting fastnat permanent... bläddrar genom renskrivna anteckningar...shit vilka dåliga anteckningar man gjorde den första föreläsningen....huga...

har hinkat red bull blandat med min favvo bonagua citron....lär bli kissnödig snart igen...och nu e jag dessutom hungrig.

kanske borde meditera och hoppas på ett mirakel inför morgondagens mördartimmar i en sal.... någon som vet om man får ha med sig anteckningar?

varför får man aldrig veta något på SU? blir galen...vet inte ens om jag får tenta...skulle anmäla sig på en internetsida som ingen visste hur man hittade....spännande... försökte maila en lärare om svar....har ännu inte fått något svar...det är som om de går upp i rök precis innan en tentamen... var likadant på LHS..de skyllde på att de inte varit inloggade...precis veckan innan en tenta...man blir ju fan spatt galen...

ska laga något ätbart...kurrar i magen...sen får jag väl borsta tänderna ...ögna igenom pappren igen o som sagt...hoppas på ett mirakel..... suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0