erbjuder vrålande katt till högserbjudande!

nu blir jag fan tokig på kattfan...hon har vrålat i en vecka....!!! finns inte ens en pausknapp på helsiket...katter e fan ett mysterium värre än bermudatriangeln...skänker fan bort henne snart...nån som e intresserad?...jag o Izza har tröttnat nu...

kom precis från Gotland...skönt att komma hem  =) längtar redan hem igen..

mamma och pappa är för tillfället hundvakter till en cavalier king charles springer spaniel (säg det du i ett andetag puh!)
han heter PUTTE??? vem fan döper en hund till Putte?? bara undrar...well tydligen hans ägare....

söt liten skit det där... han lallade runt och stormtrivdes ...han har sin egen säng...men när pappa skulle sova igår låg han intill väggen...lite gömd i täcket.... sötkorven... pappa lät honom ligga kvar...sen kom han intassande till mig och klämde sig ned vid min ena sida....

jag gillar ju hundar och det är inget fel på Putte heller...förutom att han verkligen luktar hund...brorsans lilla Buster luktar inte alls så starkt....



detta är dock inte Putte men ...söt i alla fall...

imorgon är det dags för föreläsning av duracellkaninen igen...har en ny föreläsare som tydligen tycker man ska köra korvstoppning a la marathon... kungar,kejsare och år hit o dit i en salig röra.... weiii.... suck

ska jobba i helgen...har tvättat min jobbtröja...nu är den åter orange igen...fan va skitig den va.... oj oj oj....

nä dags att få en blund i ögona....pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0