det kanske är tigrar?



idag har jag fladdrat som en vante på stan med mamma och pappa....

eller nja vi började redan igår faktiskt med en storköprunda på IKEA...

det var meningen att vi BARA skulle köpa hyllplan o konsoller till min ena vägg samt en tvättkorg o en spegel...jo tjenare...morsan fick totalt köpfnatt och spontanhandlade prylar för 3000:-!

när vi vinglade ut från Ikea hade hon handlat tallrikar,bordsunderlägg,skolådor,gardintyger på metervara, plastlådor osv...pappa bara stod brevid och suckade...

jag har nu handlat en ny dörrmatta i hallen som är tigerrandig, en enkel spegel, en STOR ram till min affish som jag ska köpa, ett litet strykbräde, bordstabletter, servetter, en tesil och...ja...självklart hyllplan ...som dock var helt fel storlek på men men...det får vi lösa...

idag har jag handlat dra-på lakan till min säng...efter lite missförstånd med en anställd fick vi en som fattade vad vi var ute efter...samt ett nytt lakan till soffan så jag slipper katthåren från Inca o Izza...

har en ömmande axel nu så jag drog på lite mosad tiger och hoppas det snart släpper =/

pappa har grejat nytt lås på min dörr, dessutom grejat ny nyckel till sig... vi har dumpat massor av skräp så det börjar bli ordning på lägenheten nu... dessutom ångrade morsan sitt spontaninköpta skoställ...så jag fick det...var faktiskt bra och de fick plats i hallen...

sen fick jag en snilleblixt (den kändes) att varför inte köpa en egen borr stället för att låna pappas...?? så vi stolpade in på Claes Ohlsson galet sent och helt sonika hugger en... =) samt lite annat grejs som kan vara bra om man känner för att vara lite praktisk ibland....

funderar på att lyssna på en kasett som jag hittade.... Loranga,Mazarin och Dartanjang....när de från besök av flera hundratals tigrar som de låter bo i ladan....


mjau....




ps fick min dvd-box som jag längtat efter...den innehåller dock INGA tigrar..utan lejon...och en och annat vårtsvin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0