wiLL&grACe!!!

jag tror på fullaste allvar att tentaskrivningar ger en hjärntumörer...sen jag satte mig vid datorn för att skriva tentan har jag haft en tryckande värk i höger tinning...!! den går över när jag sover...sen återkommer den så fort jag satt mig.... fett knas...

idag har jag varit jätteduktig...nja nä jag e inte klar med tentan än men jag har varit hos CSN idag och fått mitt lån beviljat...paui är galet lycklig... så jag firade med att handla en dvd bo på internet...trevligt när discshop har internetrea! me like... det blev säsong 1-8 av WILL & GRACE...min absoluta favoritkomediserie...Karen e så skön!!!
så jag ska kolla på den så fort jag är klar med mina tentor !!!



har planerat en myshelg med sience fictionmässa och halloweenmys med Youssef och Macho...ska kolla skräckisar...ha ha Macho ser alltid rädd ut... mammas lilla köttbulle...får se om Youssef kan sova efter kollat på makabra filmer med mig....mohahaha...vi ska laga mat och bara mysa.....och det lär bli vattenpipa också....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0