Happy halloween!

oj oj oj igår lämnade jag in min hemtenta och skrev salstenta...

jag är rätt så nöjd med båda mina bedrifter, salstentafrågorna var till min fördel den här gången thank god!
sist skulle vi skriva om uppbyggnadet av staden samt antingen kina/japan eller Islam...det var verkligen som att välja mellan pest och kolera....

gårdagens frågor var om låg o högkonjunkur i västeuropa o om amerikanska civilisationer... knåpade ihop ett rätt bra svar enligt mig själv i alla fall..kan ju finnas en liiiten chans att jag lyckas...men man vet aldrig i skolans värld....mummel!

efter jag lämnat salstentan drog jag till Åhléns och inhandlade Pinks nya album funhouse!!! kul med nytt sound i lurarna och inte bara skatebordkaxig tonåring...detta är mer vuxet...äkta hjärta och smärta utan att bli löjligt...
Hittade även 4:e säsongen av L-word...skönt att slippa o glo på datorns version...
När jag gick på stan tänkte jag ta en vända förbi buttericks.... det var kö långt ut på gatan....jag gick hem igen...




När jag kom hem slöade jag bara runt, dock fick jag en migrän och på en skala mellan 1-5 var denna 5.5! avskyr att få dem attackerna när man har så ont i huvudet att man mår illa.
somnade vid halv åtta knall fall i soffan med täcket uppdraget över öronen, vaknade till vid 22 snåret, släckte och somnade om med en katt i armhålan och en katt på magen... vaknade igen i morse runt 6 av att grannungen gallskrek...underbart....

tror att migränattacken är ett kvitto på att jag pluggat intensivt och suttit vid datorn i en vecka i sträck... systemet stängdes ned så fort jag kom hem o insåg att jag nu är helt ledig i tre dagar.... hur skönt som helst...


funderar på att gå och bada sen... har en öm axel som skulle må bra av att simma lite... får se...



ska umgås med Youssef ikväll, kolla på film o laga god mat ...gosa med min lilla vandrande köttbulle Macho hihi

på söndag ska jag o brorsan på sience fictionmässan !!! ser fram emot det...




fick denna sköna halloweenbild av Nenne igår...ha ha... ganska talande va?

Happy halloween....be afraid ...be very afraid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0