så går en dag...




från våra liv och kommer aldrig åter...typ... well jo jag har faktiskt varit i biblioteket för att läsa litteraturen tills på onsdag.
((jag satt brevid en tjej som frenetiskt bläddrade i en yogabok... jag tror inte att man utför yoga så men jag knep käft.))

intressant men är det verkligen nödvändigt att läsa hela boken egentligen...och varför finns det ingen som helst tillstymmelse till liknande bok på svenska?? det kan ju inte vara så att ingen i hela vårt avlånga land inte skrivit om kvinnors (få) rättigheter o allmän historia ?? det är mig ett mysterium i storlek med meningen med livet ...typ...

mitt hem ser fortfarande ut som en krigszon o jag vet vem den skyldiga äro i detta kaos...nämligen jag själv...petit moi...
och det är ju desto jobbigare att jag själv måste ta tag i det.... wohoo...

idétorka på vad jag ska laga för mat dessutom...himla jobbigt faktiskt...kanske handlar lite bröd o gör en flott macka??

jag brukar inte bli seg på hösten men nu är det helt sjukt...jag skulle lätt kunna somna stående....
så länge jag har en vägg att luta mig mot alltså...annars dimper jag väl rakt ned i backen...

kanske ska följa pappas råd o börja hinka vitaminer.... eller helt enkelt skaffa mig ett liv??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0