mörk måndag...

håller fortfarande på att få ihop något som ska kunna kallas hemtenta.... hur ska jag få med allt och hur i glödheta ska jag få med det han vill ha? jag har inte en susning...kan nån bara komma hit o lösa alla problem??

jag är såå trött på mina böcker på engelska..det tar en jäkla tid att läsa dem, ,man sitter med lexikonet brevid och försöker få ett sammanhang i det hela..... MORR.... när man väl slagit upp ett knöligt ord så har man helt tappat tråden vad man läste om.
Borde vara förbjudet att ha utlänsk litteratur när man faktiskt läser i sverige.....

Maja trillade införbi en sväng...med sitt berg av kassar och gud vet vad.... skönt med lite avbrott i sin tristesse!!!

lagade lite pannkakor förut...inca o izza var som vanligt spekulanta på eventuella matrester....vilket de också fick.

gick till CSN idag, tänkte styra upp lite saker...tror ni inte att fanskapet var stängt när jag kom dit...det är ju så man blir galen för mindre.....bara att gå hem igen o sitta i telefonkö istället....och inte var tanten i luren nämnvärt hjälpsam heller... jag tror allvarligt att man med flit anställer surtanter att sitta i växeln hela dagarna.... de sitter förmodligen o läser skvallerblaskor och har inte alls lust att hjälpa fattiga studenter med lite bidrag inte.... men det är bara vad jag tror....



har ännu inte ställt om klockorna här hemma...varför vet jag faktiskt inte ... det räcker med att det är nattsvart ute..jag lär inte bli piggare av att se att mörkret kommer tidigare än vad den gjorde innan vi gick in i "normaltid"....

Varför är jag inte förvånad men jag kommer inte att få besök i helgen.... börjar kännas tjatigt att bli lovad något som ändå inte kommer att hållas.... well jag o min bror ska på sience fictionmässan =) jag kommer bli som en femåring i Disneystore!!! och det vill inte säga lite jobbig!!!

Mest är jag nyfiken i allmänhet eftersom jag aldrig varit där förut...

Igår var jag över en sväng hos min sötis Youssef och kollade in hans nya lya samt passade på att mysa med Macho som mest var uttråkad för att husse inte ägnat honom lika mycket uppmärksamhet som han e van vid.
Så fort jag satte mig i soffan kom Macho och myste i min famn.... han ser fortfarande ut som en vandrande köttbulle...hur söt som helst....iklädd sin beiga stickade outfit... gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0