Lugn hemmakväll

idag var det lektion igen... gå igenom den senaste litteraturen...gick bra fakiskt även det lilla grupparbetet vi blev inslängda i...

mötte Cissi på stan, hon ska låna lite litteratur från en tidigare kurs av mig samt att jag slog följe till Akis... för att hon skulle handla ännu mer böcker...stackars människa ...

träffade en "gammal" studentkamrat, blev så glad att se henne...och hon väntar sitt tredje barn...ser så roligt ut när hon är så himla smal o så ett klot på magen....

idag fattade jag mod och gick till det nyöpnnade prisextra som ligger på t-baneplanet i v-gallerian....shit va stort det var... man visste inte vart man skulle börja....handlade hem salami,brie,procutto,kycklingfärs,grönsaker,bröd o kattsand....

Inca den fan hade gjort en läcka vilket jag var sur över...jävla katt , kan det vara så svårt att sätta sig i lådan... ???!!!!

lagade kycklingburgare!!! galet goda....hade blandat i spenatblad, riven mozzarella, kryddor o svamp... blev lagom kryddiga ...

nu ska jag sätta mig i soffan o måla en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0