löv is in the air!



idag har jag varit riktigt aktiv, jag har tvättat ett berg med tvätt, lyckades undvika att få med en katt i tvättkorgen...har lagat god mat (från grunden), läst ut bokhelvetet tills imorgon....diskat upp i köket.....så jag känner mig faktiskt en smula stolt....

imorgon är det ett tre timmars seminarium om boken...mögel!!! sen hoppas jag att vi får veta vad tentan ska innehålla så man kan bli klar med den så snart som möjligt...

mycket jag måste ta itu med... jag gillar inte att ringa o ordna saker...varför måste man göra sånt för?

har fått dille på böcker....kollade min önskelista som mamma o pappa ska få lagom innan min födelsedag (nä tomten bara tar fel saker).... runda slängar 15 böcker...o då har jag glömt några...
jag har fastnat på allt möjligt just nu så jag slukar böcker som om det vore mat, dock inte de böcker mina lärare vill att jag ska läsa....varför e det så tro??

åh sen har jag kommit underfund med att jag gillar hösten i år...den är så sjukt fin med sina glödande träd o milda väder LÖV IS IN THE AIR...pappa trodde jag gick på något...jag brukar inte vara uppåt på hösten... nu är jag sugen på att handla stickade tröjor o mössor...ev även vantar o halsduk.... får se hur det blir med den saken.

nä dags att knyta sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0