ett huvud full med värk...

har haft en dimma av huvudvärk idag, den poppar upp då och då trots att jag druckit som man ska ... sen fick jag ont i en tand..trodde jag.. lite tandkött (hur äckligt är inte det ordet?) som var inflamerat (låter om intet ännu värre) så så fort jag äter något så gör det förstås ännu ondare...suck

försöker läsa läxan till morgondagens lektion...går ju mindre bra... men det är intresant i alla fall...fast varför på engelska...min motivation går ned då...

ska kämpa en stund till....

imorgon åker jag hem till ön, få lite pluggro och stillhet...så länge mamma sover i alla fall.
ska bli skönt att stuffa runt hemma hos dem, hoppas de har puttehunden hemma.... man vet ju aldrig... visst han luktade illa men så in i vassen söt liten vovve...

skulle vara roligt att göra en roadtrip på ön nu när turisterna dragit ... kul att titta in hos keramiker och köpa vackra kannor o skålar... behöver en serveringsskål...hur roliga är mina i vanligt formtryckt glas... inte alls .... kanske skulle hålla ögonen öppna efter loppis eller auktioner ... sånt gillar ja o pappa... köpa gamla skruttiga kameror eller onödiga silverbrickor vi sen prackar på morsan som motsträvigt sen faller för dem.
Vi har en väl fungerande taktik ...ibland.

funderar på att ta med mig min bärbara dvd...alt ta med hela datorn ...man kan ju kolla på film där med... hmm... nu blev det allt knepigt.

kommer bli svårt att inte sova med Izza...hon värmer så bra och snarkar sällskapligt vid min sida...
måste packa också...suck...me don´t like that. samt försöka hålla Inca utanför resväskan...hon tycker det är så mysigt att ligga i den att hon försöker bryta sig in i den när den är stängd.

annars gillar hon att lägga konstiga saker i mina skor....som hon sen inte får ur av egen maskin...tro mig att man blir förvånad vad hon lägger i ibland...sist hade hon samlat ihop tops (oanvändna) från badrumsskåpet o pillat ned, en annan dag var ena dojan proppad med PET-flaskkorkar ...







Kommentarer
Postat av: Maja

bus inca :) lämnar överraskningar!

2008-10-07 @ 00:01:44
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0