:)



jag älskar att hänga på internet...jag hittar alltid skumma siter som säljer den ena konstiga saken efter den andra...
idag har jag hittat en prylsite samt en t-shirt site med skojsiga tryck hihi...

hittade massor av prylar som lär gömma sig i min familj o vänners julklappar i år...hihi...praktiskt att beställa hem saker...bara att slå in...

Har hittat en jättefin present till mamma på nätet... ett par speglar formade som änglavingar... från LONDON!!!
vi ska ju dit nu när mamma fyller år... hon är ju ängelfreak... nu får vi hoppas att de har kvar dem när vi är där...hmm

jag lagade soppa idag...fick tomater av en klasskompis... blandade vitlök,rödlök,gullök,stjälkselleri och svamp ... bryna upp det... tjoff ned med tomaterna och vatten....bubbla o mixa....mmmmmm blev inte alls dumt...

har varit i skolan idag, diskuterat boken som vi läser nu o ska redovisa den på onsdagmorgon OKRISTLIGT tidigt....fuck

har börjat gräva fram kaoset i köket...ska slänga in några baguetter i ugnen...te o macka mmm...mys....nu fattas det bara att ha någon att dela det med... katter är inte att rekomendera...de försöker ju bara sno osten från mackan hela tiden....
så lagom charmigt....

min smak vad det gäller ögongodis varierar lika ofta som vinden men nu är jag mest inne på brunetter....lär ju ändra mig i morgon....well....

kom att tänka på ett av t-shirt trycken jag hittade...hahaha...

I kissed a boy and did´nt like it!...borde köpa den...bra outningspryl....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0