Äntligen!



nu har jag äntligen anmält mig till vårens fortsättningskurs....hoppas jag kommer in... annars vet ja inte vad jag ska göra istället... det är inte helt lätt att förstå sig på internet alltid...fan man fick leta som en galning...well nu e de klart!

nu ska jag bege mig till min älskling o lille Macho, gud va kul att få se honom...occh jag hoppas han vågar hälsa...lille vovve.. ska dessutom få ta ett långbad i youssefs badkar... lääängtar...har så ont i axlarna just nu så det hade varit skönt att bara ligga o mjuka upp musklerna.

Om en vecka har jag sista lektionen i den här delkursen..bara att börja läsa nästa bok...tack och lov så är den på svenska denna gången....paui mycket nöjd.

Sayonara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0