ja du det är vad jag kallar JETLAG!

image233

ja då var man hemma på hemmaplan ingen...puh vilken resa ...nu är det mest efterdyningarna av flygresan som gör sig påminda.

alla mina bilder ligger på pappas dator så jag får vänta på dem innan jag gör en ordenlig rapport om allt.

vi besökte San Francisco, Los Angeles, Las Vegas och New York....

Vi har varit på Universal Studios, Alcatraz (eller som morsan säger...Alcazar....), Kodak Theatre, sett Mamma Mia och Lion King på broadway mm mm.....

over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen hem. Ser fram emot att få se bilder. Låter som att du har haft det toppen. Jag skulle också vilja besöka universal studios och såklart se en broadway show.

PUSSILUSS

2008-03-06 @ 20:39:28
URL: http://elinheffler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0