då va påsken över för denna gång

nu har det hänt igen..inte skrivit på sk*tlänge... men nu är påsken över, har haft mamma och pappa uppe , mysigt och inte en lugn stund...som det brukar vara...

även min faster och hennes man har varit här, gosat med mina älsklingar som äntligen är hemma igen efter gotlandssemester när vi var i USA.

image247


lägenheten är städad och nya gardiner e på plats, jättefina gröna transparanta saker med vitt mönster...eller mer tvärtom men men...godiset är snart slut men det gör inget för min del.

tulpanerna håller på att vissna, kylen är full med mat sen middagen här...njuter av att lyssna på tysnaden =)

det blir alltid tusen saker när mina föräldrar är på besök....

håller på att tillaga couscous och sen ska jag nog hyra en film och bara softa...

ja jag ska lägga in bilder från USA när jag orkar ...jag lovar...

puss o kläm!

Kommentarer
Postat av: Angie!

lööve ya!

2008-03-28 @ 14:28:53
URL: http://www.geli.blogg.se
Postat av: Sara

vilken söt bild!

2008-04-01 @ 10:30:06
URL: http://sarashem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0