SEMESTA!!!



igår skrek hela min kropp nej till att jobba...ont lite varstans o inte alls på humör att göra något...men men, jobbet blev det...varmt i fotot... drack litervis med vatten...eftersvettades som en klimakteriekärring och kände mig allmänt snurrig...

men nu har jag äntligen SEMESTA!!!!

och vad gör jag då...? går upp halv sju för att tvätta!!!
beror mest på att Izza blivit senil o pinkat på två täcken...så nu går hon under namnet Läckan...kattfan...
Inca har i vanlig ordning suttit o stirrat in i väggen ett antal timmar...doch verkar hon tagit eett tupplur i garderoben för tillfället...

ska snart på stan sen på priden! =) jojo o tenshi kommer snart in till stan...jag o Nea ska shoppa på stan innan...

imorgon ska jag vara Bustervakt en stund innan det är obligatorisk schlagerkväll i Pridepark!!!!!

är trött...vill ha glass!!!! nä dags att styla sig så man kanske till och med kan få ett ragg...man vet aldrig sörru....pöss

Kommentarer
Postat av: jojo

pride är och förblir pride, din tröja trivs på irland. hoppas du har det bra på ön. pusspuss

2008-08-03 @ 23:33:31
Postat av: angie

Åh pauiiii jag saknar diii!!! puss

2008-08-05 @ 12:39:19
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0