pust, stånk o stön...




fan i helvetes satan va varmt det är...man bara flyter bort i värmen...olidligt och man ser konstiga prickar i ett kör, tvingar mina kära kollegor att dricka litervis med vatten...men glömmer som vanligt bort det själv...

nytt besöksrekord i parken idag...fuck va folk o de kommer i flock! anledningen bakom denna stora förkärlek till parken kallas LÖNING!!!

inte skulle jag betala för att stå i gassande sol och köa till att åka en berg o dalbana för att senare svetta sig halvt fördärvad i Lustiga huset....nepp...jag står och pressar t-shirts, musmattor o bränner muggar som om det vore OS i stress.

för nog fan får folk för sig att de kan vara jättekul och charmigt att ha sin egen bild på muggen, trots att den är vind o skev, bildjävlen så gott som oidentifierbar och försvinner förmodligen efter 20:e varvet i diskmaskinen...

helst ska det bara ta tre minuter att få mugghelvetet med.... när man säger att det tar hela 60 minuter så himlar gästen med ögonen, kör en dramaqueen viftning och suckar...SÅÅÅÅ långt tid...men va fan tänk lite...du kan ju faktiskt åka något under en hel timme...eller ännu bättre ...hämta ut skiten innan du vinglar ut ur parken.....

luktar som en soptipp gör man när man går till omklädningsrummet...hoppas på att skåpgrannen redan gått hem innan man försöker få av sig den fastklibbade tröjan....huga! gör en raggardusch innan man småspringer till båten...




Fick ett mess av min älskade zozo...det räddade heeeela min dag... ja hjärtat...nog kommer vi få underbara ungar en vacker dag...det vet jag... älskar dig!





Kommentarer
Postat av: angie

Hahah åh va jag INTE saknar att stå och göra de där förbannade jävla muggarna!! HAHAH! speciellt INTE nyckelrings jävlarna:)pözz

2008-08-05 @ 12:40:45
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0