Litteraturstudier...

går väl sisådär...ska snart börja...kanske =)

jaha ja vad har hänt sen sist då? hmm...

massor av skolarbete som vanligt...ny kurs...matematik...inte min starka sida men det är lika bra att ta den ... suck

ska göra matteläxa om en stund...

Jag har fått ett extraknäck...jobbar med att promota kattmat

japp... ni har sett reklamen på tv antar jag...

image227

jag och min förra klasskompis Alex har varit i Haninge i två tagar, delat ut smakprov och information om denna förstklassiga mat =) Lilla Inca har klämt i sig sitt smakprov .. verkade gå hem här i alla fall...

Det är så trevligt när man hamnar långt ute i Ingenstans, visste inte att det fanns ett Coop där ute... de hade rea på skor...så jag köpte mig ett par conversekopior i kakigrönt med paljetter på ...himla fina faktiskt.

Pappa kanske kommer upp till helgen... borde dammsuga här...

väntar på mitt nya pass... var och beställde ett nytt inför resan, mitt hade börjat gå sönder, dock var jag inte beredd att bli plåtad, hade haft mattelektion i tre timmar , va glåmig o otvättat hår...ser ut som en pundare på bilden...hmm brorsan fick sig ett gott skratt den fan...

blev sen bjuden på indisk restaurang av honom... chicken tikka... =)


image228


nu har jag läst ut serien om Harry Potter... puh... jag känner mig helt tom nu... vet inte vad jag ska läsa nu...hmm
någon som har en idé ?

ja annars kan man ju alltid börja om... hehe

eller det man borde göra...läsa skolböckerna...hmmm

Gick en promenad till Odenplan igår...blåste som fan men det var ändå skönt att röra på sig...

hälsade på Youssef när han jobbade...har inte sett honom sen i julas så det var roligt.

nu ska jag greja mat....

over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0