en vanlig sketen onsdag....

image226

ja fy fan va trist allt kan vara....suck

jag ska skriva en tenta den här veckan...

mitt viktigaste anteckningsblock är putts väck...mitt humör är långt under sulorna, böckerna är trista...

jag försökte sätta mig på stadsbiblioteket idag, gick in i facksal 5 där det i regel är tystast i hela bygget, men nej då helt plötsligt uppenbarade sig en guide som kom med en grupp folk i övre medelåldern, hon berättade inlevelsefullt bibliotekets anrika historia, alla som satt och försökte läsa gav henne onda blickar....

sen gick dem....

åh så lugnt o skönt det ska bli...hmm nädå nu har en kvinna i ja 30 årsåldern satt sig vid samma bord som mig, hon bläddrar förstrött i en bok o SMASKAR PÅ ETT ÄPPLE....!

jag hörde varenda tugga , man kunde ju råka tro att en häst precis klivit in och börjat kalasa på ett helt äppelträd...!
dessutom hade jag min Ipod i örona... likt förbannat hörde jag henne tugga...

då tröt mitt tålamod , jag packade ihop mina pinaler och drog därifrån....

gick hem i regnet...vilket jag faktiskt valde helt själv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0