nu är det mycket ....trött....

image232


ja herregud va jag har flängt runt idag...

POdag i solna...ut på en naturskola och ha diverse övningar och föreläsningar om naturen osv...kul att återse Alexandra o Fransisco....känns trist att inte gå med dem längre...vi hade faktiskt roligt trots pluggångest o stress.
åt kravodlad mat... känns bra

sen var både jag o Alex tvungna att rusa innan PO dagen var över, ut i pinnstormen ...dubbelvikta gick vi till pendeln...

Tog en vända på stan förbi bokhandeln...helt sjukt att de tror att man ska kunna leva på CSN 7.300 i månaden när 4 böcker går på 1000:- ! helt jävla galet... och det är inte ens bilder i dem...suck.

kontakta min nya handledare på Skytteholm.... letade personalrum en stund innan jag hittade henne... hon var helt annorlunda än vad jag är van med, de jag haft innan har över lag varit runt 60 strecket...den här var runt 30 och väl insatt i hur de arbetade i skolan...så jag känner mig lugn på hur jag ska gå vidare med detta.

barnen ska få spela spargrisen när jag kommer till dom...hihihi

sen tog jag en vända i Solna centrum, handlade på H&M o Stadium...

nu är tvätten snart klar och jag ska sova som en liten gris...imorgon är det föreläsning o lektion... puh...sen måste jag ta ett ryck o göra fint tills mamma o pappa kommer....

är så trött...känner mig som den lilla kattungen på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0