nothing but a headache....plus lite till....damn!

image229

ja en bild säger ju som bekant mer än tusen ord... den enda skillnaden mellan mig o bilden är att jag inte äger några så fula tofflor...

japp nu är det min tur att få flunsan eller va sjutton det nu är.... känns som jag fått en 4 nummer för stor hjärna iklämd under natten, det gör ont när jag rör på ögonen, huden bränner o sticker om vartannat... magen har åter igen börjat strejka och jag har vare sig en termometer eller huvudvärkstabletter....

så typiskt....

har legat i soffan och tittat (så gott jag kunde) på femte elementet....

bör sova en stund...

nu hade man önskat att man var barn igen... pappa pysslade alltid om mig och köpte kalletidning på väg hem från jobbet... jag får i alla fall en massa reklam inklämd i dörren... alltid något...

inca har hållt sig i skinnet idag, märker att jag är på uselt humör... hon ser på någon fotbollsmatch på tv...

over and out



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Darling! Stackars! Säg till om du vill ha hemkörning... puss

2008-02-04 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0