Fettosdagen...ha ha

image230


ja enligt våran tradition var det dagen F.... Fettisdagen...eller som jag kallar den.... fettosdagen....dagen då det är helt okej att klämma i sig en kaloristinn bulle, totalt dränkt i grädde o mandelmassa...men inte fanken åt jag någon sådan bulle...

orkade inte fightas med kärringarna på thelins i år... kön var galet lång och den stackars kölappsmaskinen hade åter igen rasat ned på golvet efter alla som ihärdigt ryckt till sig en lapp....

jag gick hem o lagade mat istället... pasta carbonara.... orkade inte komma på något annat....

idag hade jag mattelektion...med en tant som undervisar grundskoleelever... gud va vi inte kunde någonting...

vi satt som fån o bara stirrade ... medan hon gick runt ,viftande och småskrattande(???) och gång på gång malde på att detta kunde vi ju självklart..... har aldrig känt mig så dum....ever....

jag hatar matte....

blev tillochmed utkastad från mattelektionerna som barn...

och så var det med den saken...ha ha

inca ska börja banta...sen hon fick nytt foder har hon ätit som en häst... nu dock en rundare häst...

hon sover med nosen inkörd i ett skållhett element....?? konstig denna där kissen...

nä dags att knyta sig...

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0