vidskepelse och hokus pokus...



idag började jag på sista delkursen för den här terminen....häxprocesser,vidskepelse o annat jox...typ...
har faktiskt redan inhandlat alla böckerna som jag lär sluka rätt snabbt eftersom detta var den kurs jag så länge längtat efter.
Vi har en helskön lärare som får med hela klassen ..inte märker vi att tiden går inte.

ska läsa en bok tills på fredag sen ska vi diskutera denna...

Ikväll ska vi ut och äta middag, jag Maryanne o Sofia fyller ju år nära varann så vi gör en gemensam middag för alla tre med inbjudna vänner på jollen...mmm de har så god mat där så det ska bli trevligt... om man nu lyckas välja bland läckerheterna.

Idag kom körkortet på posten....ser coolt ut där det ligger i plånboken...eller nja...plånbok kan man väl knappast kalla det...ser ut som SLs fickor man har busskortet i, dock är mitt i en annan färg och kommer från RFSL o fått det helt gratis vid senaste priden. gratis e gott =)

ska hoppa in i duschen snart...greja frisyren o ta bort Frida Kahlobrynen... ser ut som fan....huga*

Imorgon ska jag fika med Älin....har ju inte setts på evigheter....


Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas ni hade kul på firandet & jag kollade upp Margerita : ) Ja.. du blev en drink såklart :D

2008-12-04 @ 17:46:18
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0