virrar !



nu är det inte många dagar kvar, imorgon far jag hem till fosterön min och pappa o jag ska baka kakor, fixa lite paket till mamma,placera ut tomtar (orka), lägga granris på blomrabatterna osv...

just nu virrar jag runt i mitt hem, städar lite, slår in lite eftersläntrande julklappar,tvättar så jag har rena strumpor med mig...de har en tendens att ta slut när man minst anar det...

ska bli himla intressant o se om jag får med mig allt hem i år... jag har dessutom en kartong med 1,8 KG ahlgrens bilar som ska med hem...jisses amalia...nu har jag dessutom extrem magknip efter att ha glufsat i mig en Ben & Jerrys helt på egen hand....får skylla mig själv men helt plötsligt var den slut.... snopet....

Längar efter mina små loppor Inca o Izza.... o så mysigt att ha dem när man sover... måste komma ihåg att tömma kylen o dra ned värmen innan jag går... o ta med mig viktiga sladdar...mobilladdaren,Ipodsladden,datasladden till kameran samt batteridosan....mycket sladdar blir det...varför gör man inte en multisladd ????

när jag var barn ville jag bli uppfinnare....kanske borde satsa på det...men jag orkar inte gå på KTH ...

nu väntar jag på att tvätten ska bli torr sen blir det att packa väskorna så dom e klara...ska nog sparka igång en diskmaskin också...nu kom Ingrid...dags att vara social....

Hasta Luego!

Kommentarer
Postat av: Maja

Multisladd skulle du tjäna en multiförmödenhet på! Jag skulle ha köpt! :) Saknar dig...

2008-12-29 @ 01:18:01
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0