tv-shopping?



slog på tv:n för en stund sen...har sett deras specialgrillmojäng, verkar ju vara en toppengrej men med tanke på att jag fick en Magic Bullet av exet som inte ens kunde blanda vatten så är jag skeptisk till deras varor över lag.
man får med någon skärarpryl till...men får betala 200:- spänn i frakt??? sen när fan väger en liten plastbräda så mycket att frakten går på 200?? frakten är säkert max 40 :- sen får man betala 160:- för själva grejen.....

Jag behöver en dammsugare...är så trött på dammsugarpåsar som dammar o är äckliga...och då kommer tv-shop med H2O dammsugare....men hmm... är även skeptiskt till denna mojäng...

funderar på att låna Youssefs träningsprylar...han köpte ett stort härke som han aldrig använder ens...verkar ju dumt att bara låta den stå... jag blir så trött på reklamen när en strådsmal tjej står o tränar....ser så där oförskämt sund ut och desstom ler hon hela träningspasset...ursäkta men när började man le av att trampa runt på olika maskiner??

och varför ser bruden så nedstämd ut när hon mäter midjan med ett måttband? säger som Babben....hennes måttband går ju åtminstone runt henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0