pust!

ramlade in med massa packning för någon timme sen...det är fortfarande kallt här trots att jag drog på elementen så det borde starta en smärre eld här... gick o handlade mat ...bara spontanhandla det jag var sugen på helt enkelt.

Har stressat som fanken för att hinna tacka ja till min plats i skolan, hatar elektroniska prylar som man ska ha koder till...fan orka hålla reda på kuvert med lite siffror i....
Till råga på allt smällde jag i knät i dörrposten i min ivriga jakt efter den förbannade lappen...well well ett blåmärke o kuvert senare har jag nu klarat av även den bravaden...jag är mycket stolt.

Julen har varit ...hmm....kaotiskt rolig....kul att träffa släkten igen...bjudningar fram o tillbaka...kusiner har varit på besök o vi har besökt andra kusiner samt deras barn på julafton.

Är inte så mycket för att själv få klappar...det är tusen gånger roligare att ge saker...mamma fick bland annat ett litet kakfat av mig med två våningar som hon blev förtjust i samt ett par snygga salladsbestick som var rätt fräcka.

pappa fick en signerad bok,en stenbil med hans registreringsskylt på samt en fatomenmugg.

själv fick jag ett PS2 av pappa o mamma så nu ska det bli singstar för hela slanten ABBA!!!!!..äntligen...jag blev ju dessvärre av med mitt förra PS2 pga av ett jävla pucko.


Brorsan hade gjort en jättefin väska som jag ska ha i bältet på medeltidsveckan...så fin...

av mina föräldrars grannar fick jag en Gotlandsljusstake som de själva har gjort...den blev jag fatiskt gladast för.... de är gamla och skruttiga...och de är mina extra farfar o farmor.



Izza o Inca fick julmat, lax,köttbulle o en prinskorv var...sen var deras jul på topp.

Nu ska jag leta fram mina mjukisar sen blir det soffan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0