YATTA!!

idag hade vi redovisning av första uppgiften...varför är jag en idiotmagnet?

jag hamnar alltid med antingen bimbon som aldrig fattar eller med herr kan-och-vet-allt??

hatar faktiskt redovisningar... men vi klarade det...

imorgon är jag ledig så det blir en tur till Ikea ...städa o plocka lite...plugga lite böcker måste jag inför måndag.

åt lunch med geli idag, mysIgt...var ju en evighet sen vi sågs så det var kul...gick i lite affärer efteråt innan jag tog mig hem till kojan igen. ska nu ge Inca o Izza lite mat så det blir lugnt inatt.

har fyllt i min kalender nu så jag har koll på lektioner och föreläsningar...det sköna är att själva skoldagarna inte är långa i den här kursen...är ju van med 9-15 mån-fre... nu är det 2 timmarspass så det känns bättre ...man kan ju faktiskt hinna med att läsa sina böcker då.

Printade även ut några bilder ...almenackan har flera plastfickor man kan lägga bilder i så nu ser den lite mer personlig ut.

på fredag är det en föreläsning sen måste jag greja klart hemma, mamma och pappa kommer upp då och mamma är pedantisk så in i helvete....suck

jobbar i helgen ... weii...tidigt som fan på lördag...

har faktiskt varit skitduktig idag och betalat mina räkningar samt att jag har fixat busskort året ut!!! himla stolt faktiskt.

alltså helt allvarligt..jag tror det har regnat varje kväll sen skolan började...borde jag se det som ett tecken ??

längtar efter HEROES!!!




YATTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0