snart börjar allvaret



idag har jag varit lika hes som dagen innan...inget nytt under solen helt klart... men jag har varit på inskrivning på SU..så snart börjar helvetet igen... massor av skolböcker som ska handlas....suck!

bara att hitta på Frescati krävs chalmersintelligens....kartan var helt fucked up...man blev trött att bara titta på den.

trot eller ej så hakar jag på några som såg ut som flummiga esteter/historianördar... nog fan kom jag rätt efter lite velande...

inte förstod jag ett dyft av luntan papper som stacks i min hand...fattade inte ett smul av det tanten sa eller vad som stod...herregud... ibland undrar jag om de inte har antagit fel person ...jag kände mig så dum...

jag förstår fortfarande inte ett jota vad jag ska göra eller vara..... så om ni ser någon smått förvirrad paui på frescati så vet ni varför...

det braiga med deras campus är att de har en egen akademibokhandel där jag gick lös en sväng... om jag skulle köpa alla böcker för DEL 1 skulle kalaset kosta 1600:- ...alltså summan blir ca 4 gånger så mycket den här terminen med alla delkurser....stavas FATTIG!

hur är det egentligen tänkt...man ska leva på 7300:- i månaden medan böckerna går på runt 1200:- i månaden!!! då e inte block o annat skit inräknat....SUCK...



har lyckats pricka av några viktiga punkter på min lista...har varit på banken och fixat ny dosa... bokat om tvättiden igen...
och nu ikväll har jag varit och gratulerat Jenny på hennes 28 årsdag, hon fick Gilmore girls säsong 4 av mig samt ett galet snyggt kort som man vinklar ...först ser man en tårta sen ser man en vältränad kille sticka upp ur tårtan...hon blev glad.


upptäckte igår att jag har röda prickar på ryggen o magen... funderar på om det är värmeutslag eller en släng av mässlingen....hur som helst så kliar det så in i h*llvete....

nä dags att stämpla ut för kvällen...adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0