paketet =)



hihi jag fick ett paketet (alma säger paketet istället för paket) =) brevbäraren pressade in det i blevinkastet...haha...

pappa o mamma hade skickat lite skojsiga saker till mi... jag fick en tvål som luktar mango...ps den luktar väldigt mycke så jag fck en hostattack...men den var fin =), ett vykort med två katter på där det stod : hoppas du får nytta av det tills vi kommer puss mamma och pappa, en wetex disktrasa och en chokladbit.

jag tror det betyder att jag ska städa och sen belönas med lite choklad =)

det var evigheter sen jag fick vykort.. mamma skickade alltid förr, men nu när hon har så dåliga händer så skriver hennes assistent åt henne....på nått sätt känns det bättre att hon skriver än när jag fick kort som min moster hjälpt mamma att skriva.... det var jobbigare ...det var mer tydligt att mamma aldrig kommer kunna skriva kort igen...

tur att mamma gillar sin nya assistent....hon verkar ha humor och mamma är inte den som är den inte...hon kan minsann driva med sig själv med en otrolig självdistans...

Snart kommer de till Stockholm...

själv håller jag faktiskt på med höststädningen ! diskar, tvättar allt! och då menar ja allt...soffans kuddar o allt som går att plocka bort....täcken,kuddar...ska dammsuga o torka golv...känns bra att få iordning innan skolstarten.

dags att rädda tvätten ...

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maja

Hehe söt du e! Jobbar du 6-7 sept? Then Im in sthlm ;)pusss

2008-08-22 @ 20:24:10
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0