missa chika bee




idag var det sista pubkvällen för den här säsongen på jobbet....känns ledsamt faktiskt...flera kommer jag inte få se på lääänge eller om ens någonsin igen... flera flyttar nu när skolorna börjar igen...en del försvinner utomlands, en del till andra städer....

den här sommaren har gått så sjukt fort , man har fått nya vänner som förgyllt ens vardag och nu sprids alla vind för våg...


vissa kommer jag aldrig att glömma ...

det är tack vare mitt jobb på sommaren som jag orkar mig igenom vinterns mörker...tanken på att återse mina vänner nästa sommar får mig att le inombords .


Ni finns där...jag vet det...saknar Er ...missa chika bee!

ps: Inga adjön är förevigt...! :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0