i need a sparkle...here and now!



känns som luften helt gått ur mig...orkar nada ...

idag har jag haft föreläsning...shit va trött jag var trots normal sömn... trodde aldrig jag skulle klara av att hålla mig vaken ...alltså själva föreläsningen var intressant men som sagt...något är i obalans just nu...och vad det kan vara har jag ingen aning om...suck

handlade ytterligare en bok idag, den är stor o otyplig...och på engelska...ja du mycket ska läsas innan man är klar med studierna....

när jag gick från frescati idag höll jag dessutom på att kvävas... tydligen hade de klippt gräsmattan en stund innan för mina luftrör fick knäppan och snörde ihop sig...tur man har medicin med sig...

när jag kom hem däckade jag i soffan...slöglodde på filmen jag så gladligen recencerat vid tidigare inlägg...

fick disklust och handdiskade ALLA bestick jag äger eftersom min diskmaskin inte alls ville vara hjälpsam med just dem idag... sen har jag börjat gräva fram min skolhörna igen...dammat och rensat bort skräp...är dock inte riktigt klar än...golvet ser ut som en krigszon men bänken går nu att se oc skrivaren har fått en påfyllning bläck.

funderar på vilka av mina gamla skolböcker jag skulle kunna sälja utan att jag riskerar att behöva dem igen... ska greja en lista och hänga upp på LHS...

nä dags att göra sista läxan...

saknar mina sötnosar... Mah o Nea....


natt natt

Kommentarer
Postat av: Maja

lööööööööööööve!

2008-08-28 @ 00:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0