gör just ingenting



har varit huslig igen...dock gck det bättre än Mahs lilla tilltag i köket... jag gjorde vårrullar...de sista ser dock mer ut som höstrullar...lite brända på ena sidan men äh...

var återigen vissen imorse..pappa ringde och väckte mig klockan 12!! somnade dock om och vaknade av att jag inte kunde andas...Izza låg på min bröstkorg....mys...inte....

ser på Hanibal =) Anthony Hopkins är så jävla bra iden även om jag mår illa av att se den...

men nu gör man just ingenting...kan vara skönt det med... ska jobba imorgon...hoppas jag orkar med hela dagen... får inte glömma hostmedicinen hemma!!


Kommentarer
Postat av: angelica

och jag saknar diiiii när ska vi ses då bästaste?

2008-08-23 @ 20:34:47
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0