då var den årliga hostan här

när jag var på väg hem från jobbet i onsdags kände jag en klump i bröstkorgen...det kom verkligen som ett brev på posten.

natten till torsdagen var det igång igen...hostar mig genom natten, feber och ont i kroppen...fanskapet fortsatte på fredagen...men jag hade gett mig fan på att jobba.... gick till jobbet o jag blev flyttat till ett lugnare foto...gick rätt så bra...ibland i alla fall... var rätt nöjd för att vara en lördag =)

och jag var inställd på att jobba idag, men kroppen hade satt sig på tvären...ögonen värkte o jag frös trots mjukisar o t-shirt samt täcke...

fick mjuka upp rösten i en halvtimme innan jag kunde ringa jobbet , de tyckte det var en bra idé att stanna hemma....sen somnade jag om o vaknade helt stel , katterna låg på mig o snarkade ikapp...

nu har ja hällt i mig litervis med honungsvatten och ska sova vidare...adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0