möten...packa....katter på hög...osv


image248


idag har jag varit på enhetsansvarigutbildning.... säg det du i ett andetag....puh*

skriva på avtal, få sina scheman...oj oj voine voine....massor av foto weiiii! och jag snackade ihop mig med min kollega Calle...vi kommer rula hela fotoavdelningen ...ha ha...we are gonna be cruel!

tre timmars konstant matande om regler, tips,nya rutiner osv osv....

igår tvättade jag typ vartenda plag jag äger...förutom högen inca vägrade lämna ...får bli en annan dag...

borde slänga ut mina gamla blommor...hmm nja...kanske imorgon...kanske....

imorgon är det ännu mer utbildning som väntar mig...wohoo... zzzz..nä då det blir säkert jättebra...

ska upp till Dalarna några dagar med Älin (som by the way blev 26 år igår puss gumman), hon ska köra...kommer gå som smort! vi ska till Mats o Monica...hoppas på toppenväder öl o massa skönsång som sist...återkommer med en rapport efter helgen....

Brorsan ska hålla koll på tigerkaka och stinky....om han lyckas hitta tigerkaka bland tvätthögen hon gjort till sitt näste...kul plutt det där...


dags att sluta...pöss ...kläm.....

Kommentarer
Postat av: Sandra - ung mamma

Fasen vad läcker bild!

2008-04-02 @ 21:30:12
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Angie!

Du kommer äga grönan som alla andra år! PUSS!

2008-04-04 @ 15:04:14
URL: http://www.geli.blogg.se
Postat av: Sara

åh... Enhetsutbildning! Du kommer nog att få jättekul även denna säsong! blir lite smått avis på er som fortfarande är kvar på Grönan....

2008-04-07 @ 13:02:52
URL: http://sarashem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0