ja tänk....

ibland far massor av helt konstiga saker genom mitt huvud...just det...genom mitt huvud...tur är väl det annars hade jag väl sett ut som Tweedy Bird...ha ha nä men shit va man kan fundera på helt konstiga saker i parti o minut...

image266

Vissa saker är ganska inrelevanta bara...eller allmänt knäppa...

andra är mer tungsinta men de brukar jag fundera på när jag är trött eller nere...

jag gillar oddstänket mer... kanske för att det är så dråpligt om jag får använda min kära kusin Lenens uttryck ha ha...

kolla här...

vad är ODDSEN att JAG FÖDDES??

enligt källor här på internet så står det att en manlig (undrar om det finns någon som påstått att kvinnor ens kan producera spermier well well...detta får bli en annan gång) utlösning består av mer än 100 miljoner spermier....

ok redan här känner man ju sig som en klar vinnare , om man nu inte råkar ha en tvilling eller trilling....

well keep going...

överlever en hjärtoperation som idag inte är så omständig men men

sen blir man adopterad... till Sverige...till Gotland... dessutom...växer upp bland kolhydrater och gödselhögar....helt okej om man ser vad vissa andra fått med sig i sin barndom...då kan jag stå ut med lite koskitsstank...ha ha ganska charmigt jämfört med avgastäcket över stan vintertid...

vad är oddsen sen att man sen är homo...

vem fan delar ut våra öden?? är det för att prova hur långt man kan driva en människa tro?

fnula på den du....själv anser jag mig helt okej med det ödet... undrar vad mina förfäder tänker i sina himlar/helvete... men ironiskt är det...när jag tänker på det.


sen älskar jag att käfta emot när någon kommer med en predikan om att allt jag gör är fel... tjenare heller...om jag vill så gör jag det om du inte vill behöver du ju inte lägga dig i... ha din åsikt men håll den då för dig själv...du blir inte en bättre människa av att klanka ned på det du anser är mina brister lika lite som jag säger att du har fel...vi har bara olika sett att se på saken och det är okej.

en annan grej jag tänkt på är sen min bror gifte sig för 5 år sen har släkten tjatat på mig och undrat om jag inte ska gifta mig....??? fattar ni varför? måste jag gifta mig för att min bror är gift? huh?
jag var för attan bara 21 när kan gifte sig...så vitt jag vet är vi inte medlemmar i någon religös sekt eller folk som proklamerar för arrangerat äktenskap....ne ne...

dessutom har jag inte "kommit ut" för stora delar av släkten, varför måste jag det???
min närmaste familj vet och jag känner inte för att ställa mig på stan med ett plakat för att jag är jag...

Take it or leave it...

om jag har släkt som inte vill ha med mig att göra för att jag vågar vara den jag är så gör det inte mig något...jag har inte förlorat något på det ändå...

jag har vänner som köper att jag är jag, jag har min familj som tagit det bra och arbetsgivare som inte dömmer mig ...

jag är lyckligt lottad i ödets lotteri...thats for sure...


image267





Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bra för att du är den du just är. Om alla var precis lika, hade samma åsikter, samma favoriter, samma ja ALLT så skulle det vara en väldigt tråkig värld att leva i. Om man är den man är, och man vet att man inte sårar någon annan eller trampar på andra så ska man vara stolt.
Tänk att jag som till exempel älskar att diskutera saker.. fan vad tråkigt jag skulle ha det om alla bara höll med. Hm...

Puss på di!!! I miss you!!!

2008-04-24 @ 02:38:21
URL: http://elinheffler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0