ingen rök utan eld...

image268


några strån rök under mitt elduppträdande...men som min kompis sa....de växer ut innan du hinner säga flaskkork...

svedde lite ögonbryn med...äh... allt för konsten... fick kalasa på några pannkakor efteråt...

ungarna var så himla söta... hihi fick små blombuketter de plockat o så fick jag en blå fjäder...

Youssef var så snygg i de lånade medeltidskläderna....

hade en date med ingrid på söder... satt i bofils båge o gassade i solen...himla skönt...

slog följe en bit innan jag fick vänta på busshelsiket i typ 20 minuter....suck

ska brassa igång något ätbart...

Tack Youssef för bidraget hihi....

återkommer kanske senare....ps bilden är från ett annat tillfälle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0