Gotland feat Dalarna



Har precis kommit hem från Dalarna!

weii... jag har hälsat på Älin, gosat med hennes katter Vopat o Frida...myyyyys...

image249


Fick åka med Elin hela vägen till Falun i hennes bil, det tog sin lilla tid att ta sig ur stockholm i rusningstrafik så det tog nog nästan 2 timmar innan vi ens var ur stan...puh.... vi körde genom tjock dimma, passerade skyltar som enligt chauffören var antiloper????....hur var det där med biologilektionerna egentligen?
ha ha ... ja du...hmm...

softade sen hemma, hälsade på två glada katter...Elin fyllde ju år när hon var i stockholm så några vänner hade lämnat diverse!! presenter hemma till henne....HA HA HA.....say no more....

vi besökte IKEA dagen därpå...Elin handlade hem ett snyggt vitt lackbord till soffan o en snygg svart smal lutande hylla till hallen som jag sen gick in med liv o lust för att bygga ihop... blev mycket fint tycker jag.





image256

på lördagkvällen var vi bjudna till Mats och Monica

Det är ALLTID trevligt hos dem och vi fick god mat ,grilla o öl!! mmmmm

De hade även gjort en tårta till Elin eftersom hon tagit sitt körkort...tårtan var dekorerad med Ahlgrens bilar...och den var supergod...

Sen blev det som alltid skönsång o gitarrspel...mer öl och sprit...hmm...mer o mer folk trillade in.....sjöng vidare o drack mer....till sist somnade Mats...ha ha..

Efter alla hade gått hem så åt vi nattmacka i köket o pratade en stund innan vi gick o lade oss

Elin blev himla rolig ju längre tiden gick...ha ha

hon somnade sen hemma hos Helen o jag sov över hos Mats o Monica, nästa morgon blev det god fukost och sen efter ett antal telefonsamtal till en viss Elin så hittade hon tillbaka till Wales! fick en spanskakurs av Monica innan jag och Älin tog oss hemåt med ett litet stopp vid pizzerian...mmmm

Sen tog jag tåget hem till Stockholm...eller jag kom till Arlanda sen fick vi åka ersättningsbuss in till stockholm...suck....

Inca o Izza hade aldrig varit lyckligare när jag kom inför dörren... brorsan hade glömt ge dem mat så de var galet hungriga...han är ÅNGERFULL nu....


image255



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0