flänga runt i 180 knyck

image263


igår var jag jätteduktig...hade satt typ 4 alarm så jag skulle komma upp i tid till jobbet, klev utan gnäll! upp, gav tigerkaka o stinky mat, packade väska och klädde mig så jag inte skulle frysa, gick och handlade lunch och några satsumas (vad är skillnaden mellan clementin o satsumas??) samt en liter nyponsoppa!

tog tuben till Slussen och gå till Djurgårdsfärjorna...

fick sitta på kontoret och uppdatera enhetspärmarna, byta år, skriva om innehållsförteckningen och printa fräscha upptaderingar ...puh var klar vid halv 1, åt en snabb vända, tog en pirra och började flytta stora kartonger till butiken, börja ordna runt i tryckeriet...puh vad saker som måste till för att kunna använda den... leta reda på pennor,saxar,häftapparater,tejp,block,musmattor,t-sjirts,pressar,muggbrännare,muggar och en jävla massa gem..fick hjälp av malin att flytta ett flaskställ till tryckeriet...vingligt värre ....

skyltade upp med det lilla man hade , kånka in typ 25 kartonger nytt fotopapper, försökte rota runt på lagret...puh... gå ut till kvasten och göra den öppningsduglig...häxan var fan motsträvig...peruken ville inte sitta kvar, klänningen var i stl extrem small och näsan ser skitkonstig ut...ha ha...

men det blir nog bra med den saken...

Julia fintade och övertalade mig till att hålla kassautbildning idag...!!! oj oj...bra om jag minns hur man gör...kan bli intressant ...ha ha

känner mig nöjd med dagen..var helt slut i skallen när jag gick därifrån i hällregnet...

åt kyckling m bulgur hos tessan och hennes kompis innan jag slog följe med dom till fridhemsplan där jag sa hej då o gick raka vägen hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0