älskar Tjuvlyssnat

Två tjejer ~20, pratar om den ena tjejens svärmors matlagning.

Tjej 1: Jag vill inte äta hos henne längre, hon lagar sån där gay-mat hela tiden!
Tjej 2 (förvirrad): Va?!
Tjej 1: Oj, jag menar GI-mat!

Denna tillägnar jag brorsan....ha ha ha



Deras vänskap behöver helt klart mer kött på benen Vid skolmatsalen, Småland

Tjej 1 ~14: Alltså shit, såg du vilka biffar?

Tjej 2 ~14: Nej det var köttbullar i matsalen idag.

Tjej 1: Men biffarna alltså!

Tjej 2: Det var fortfarande köttbullar idag, fatta!

Tjej 1: Nej jag menar de killarna som gick förbi! Biffar!

Tjej 2: Jag har aldrig förstått mig på dig?



ha ha det här är något jag och elin skulle kunna kläcka ur oss...ha ha... det blir en del missförstånd ibland ha ha...




Det här är jag och pappa under min uppväxttid...han kunde inte för sitt liv förstå att jag förlade minst 5 par vantar varje vinter....jag har aldrig hittat en enda igen heller....skyller på att jag inte hade några vantklämmor på jackan...ha ha

Tunnelbanan mellan St Eriksplan och Fridhemsplan

Man ~35 (till sin dotter): Men var har du vantarna?

Dottern ~5: Oj. De är kvar hos Johan.

Mannen (irriterat): Fan, då måste vi köpa nya vantar för tredje gången denna veckan!

Dottern: Men, pappa, det var inte med flit - det var med råk!


En mamma och hennes tonårsdotter sitter på en bänk och skalar varsin apelsin.
Plötsligt suckar dottern högt och tungt.

Mamman: Vad suckar du för då?

Dottern: Jag suckar för att det så kallade demokratiska Sverige som numera säger sig vara borgerligt fortfarande fortsätter att tjata om A-kassan dag ut och dag in, när vi svenskar i regel bryr oss mer om miljöförstöringen och den globala uppvärmningen, som borde vara politikernas första prioritering.

Mamman: Eh? va?

Dottern: Nej, jag suckar för att jag inte får upp skalet på apelsinen?

jag o morsan i ett nötskal....hon fattar sällan vad jag pratar om , vi lever i helt oklika världar...hon värderar inte samma saker som jag om vi säger så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0