Älin

next in line blir Elin...eller Älin som jag säger.....


Elin

image103


Så kul som vi har haft det ...helt galet faktiskt.

Jag är inte hundra på när vi egentligen lärde känna varann, det är i och för sig inte så viktigt...det känns som om vi känt varann hela livet...

vi hittade faktiskt varann genom Ainbusk ...faktiskt så är det sant.



Inte kunde väl jag tro att det satt en tjej uppe i Dalarna och tyckte om dom???? men tydligen så var fallet.

Jag tror jag fick ett meddelande av Elin genom Ainbuskarnas gästbok och på den vägen är det.

Vi träffades i Visby en varm sommardag och vi blev vänner på studs

Sen har vi setts så fort vi varit på samma ställe, Gotland eller stockholm, brukar det oftast bli, sett Ainbuskarna och dessutom startade vi Ainbusk fanclub med deras maneger o webmaster (MATS som är världens coolaste)...inte illa...fram tills en fet tysk kom och förstörde allt men men .... vad ska man göra....

Senast i våras var jag så global och åkte tåg till Dalarna....

VI invigde Elins balkong med vin,öl, cigg och snus...nyttigt värre, men vi förtjänade det...vi hade lyckas sätta ihop ett bord till balkongen och så vitt jag vet så står det ännu stadigt...

Annars sitter vi och citerar Ainbusksketcher över msn eller bubblar nägra timmar på telefonen.. =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Wiiiie! Tack gumman. Och mycket roligt ska vi ha i framtiden också... det kan du hoppa upp och sätta dig på.
Pusseluss

2007-09-02 @ 15:35:57
URL: http://elinheffler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0