Wisby by morning

image167


pappa har bra övertalningsförmåga den fan...

jag hade planerat in en sunkhelg i lägenheten...försöka rycka upp hemmet lite o sortera ut gamla papper...
jag hamnade på en Gotlandsbåt med stressade småbarnsmammor, kontorskillar med laptops o en knökfull djursalong .....
efter 3 ½ timmes guppande på stora havet var man hemma... skickade in uppsatsen via internet o sen drog jag o farsan på shoppingrunda...det handlades kläder till morsan, nya gardiner o en satans massa blommor...

det blev tydligen min uppgift att plantera ned allt o greja med gardinerna... nu är deras hem i toppskick medan mitt ser ut som en smärre soptipp....suck

Flög hem vid 06.45 ...såg de första solstrålarna över molnen innan jag slocknade i klassisk räkställning i stolen...

i slutet av veckan kommer min kompis Minna hit o ska umgås med mig o te three more i några dagar...ska bli roligt...

funderar på att gå och se Stardust, käka god mat, ut o dansa lite... ligga i soffan o glo på film....


har köpt nya mysbyxor idag...weiii...ljusgråa med fickor på... hur sköna som helst... älskar stadium.... det blev tre t-shirts med.... jag lyckades med att INTE köpa en enda röd tröja som jag brukar göra...det blev en klargrön, en grå o en blå =)

nä dags o handla mat... orkar inte laga något idag...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0